A 14

Byl dvojplošník stavěný podle rakouského vzoru Brandenburg.
Na rozdíl od Ae 01 byl silnější měl motor Hiero N o 230 k.
Dvacet letounů tohoto typu bylo vyrobeno v roce 1922 a použito
k pokračovacímu výcviku pilotů.
Jeden civilní A 14 ,imatrikulovaný L - BARA,vykonal první let
 s cestujicími ve službách společnosti ČSA v březnu 1923 na
trati Praha(Kbely)- Bratislava.
Pilotem byl mjr.Skála.Později dotala společnost ČSA 17 letounů.
Které vydržely ve službě až do roku 1927.

  Technické údaje

    Osádka:1+2
    Rozpětí: 12,3 m
    Délka: 8,4 m
    Nosná plocha: 37,5 m2
    Hmotnost prázdného stroje: 933 kg
    Vzletová hmotnost: 1275 kg
    Motor: 1× Hiero N
    Výkon motoru: 230 k
    Maximální/cestovní rychlost: 179/150 km/h

Další dokumentace:

http://hobby.airheli-shop.cz/uploads/1/A 14 A 15 Ebock.pdf

http://hobby.airheli-shop.cz/uploads/1/A 14 A 15 Kamuflaz vykres2.pdf

Pokud chcete dokumentaci v lepší kvalitě napište